söndag 16 mars 2008

Mormors snickers...

Jag gillar att baka med mina barnbarn - de gillar det också. Men på nå´t sätt så vill man att det ska vara lite nyttigt i alla fall så jag har experimeterat ett sånt recept här. Lie mer fibrer än vanligt och bara äkta vara. Smör och Saltåmjöl...

Kolla in receptet här:


På alltombarnsajten bjuds det på Påskrecept till barnbarnen. Bland annat farmors Snickers. Mormor har ett annat recept som jag bjuder på här. Jag brukar göra det till jul men det passar förstås att göra när som helst när man är lite godissugen.

Jag använder oftast Nutella och får en annan variant som också är mycket god. Men det bästa med detta godis är att det är så mäktigt att det räcker länge.

(DN)
(alltombarn)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: